Hinnat

Pyydä räätälöity tarjous juuri sinun yrityksellesi! Paketin hintaan vaikuttavat yrityksesi koko, osto- ja myyntilaskujen määrä, käteis-, pankki- ja luottokorttitositteiden määrä sekä muut valittavat palvelut, kuten palkanlaskenta, talouden seuranta palvelut ja yritysneuvonnan muut palvelut.

Kaikki pakettiratkaisut sisältävät seuraavat:

  • nimetty yhteyshenkilö
  • lakisääteinen kirjanpito
  • arvonlisäveroilmoitus sekä eu-myynnin yhteenvetoilmoitus
  • kirjanpidon raportit (tuloslaskelma ja tase, pääkirja ja päiväkirja)
  • ennakkoveron muutoshakemus sähköisesti
  • osingonjaon vuosi-ilmoitukset sähköisesti
  • puhelin-/sähköpostineuvonta kirjanpidon ja verotuksen peruskysymyksissä
  • tilinpäätös ja veroilmoitus kiinteään hintaan 190 € (tmi)/320€ (Oy)/v
  • palkanlaskenta  18 eur/kpl
  • muut veloitukset hinnaston mukaan

Alla esimerkkejä pakettiratkaisuista:

Small-paketti

Mikroyrittäjän paperinen tai sähköinen kirjanpitopaketti, kun yrityksesi liikevaihto on 0-0,5 Meur
alk. 125 €/kk
  • sisältää 0-70 vientiä (n 20-30 tositetta), ylimenevät viennit 0,50 €/kpl
  • sähköisen kirjanpidon Basic-tason kuukausimaksun 0-0,2 Meur liikevaihtoluokkaan asti
  • kulut hinnaston mukaan
  • Uusille yrityksille ensimmäisen vuoden pakettimaksusta -20 % alennus

Medium-paketti

Kun yrityksesi liikevaihto 0,5-1 Meur
alk. 550 €/kk
  • sähköisen kirjanpidon perustoiminnot (myynti- ja ostoreskontra, kirjanpito)
  • käyttäjätunnukset yrityksen edustajille ja tilitoimistolle
  • Osto- ja myyntireskontran seuranta
  • kustannuspaikkaseuranta ja raportointi tarvittaessa - tilintarkastuksen koordinointi
  • Tilinpäätöspalaveri

Super-paketti

Kun yrityksesi liikevaihto on 1-5 Meur
alk. 980 €/kk
  • Edellisten lisäksi:

    budjetointi ja seuranta
  • kassavirtaennusteen laadinta ja seuranta
  • Tilinpäätöksen läpikäynti ja analysointi
  • palaveri kuukausittain tai kvartaaleittain
  • Netvisorin lisäpalvelut ohjelmatoimittajan hinnaston mukaan.